محل تبلیغات شما

سلام.

 

با توجه به گسترش جوامع و افزایش هزینه های درمان، وم آموزش دائمی شهروندان در جهت پیشگیری از بیماری ها و ایجاد فرهنگ خودمراقبتی، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.در این راستا بهترین واکنش ممکن استفاده از بستر ایجاد شده و گسترش مفاهیم حوزه سلامت به حوزه تکنولوژی می باشد.

در این میان، با توجه به کمبود فضای فیزیکی و هزینه های بالای ایجاد بستر های فیزیکی برای آموزش و اطلاع رسانی درحوزه سلامت، نقش تکنولوژی و رسانه های دیجیتال، به دلیل فراهم آوردن امکان آموزش از راه دور و گسترش دانش خود مراقبتی و پیشگیری به روشی نوین ، موثر و کم هزینه، پررنگتر می شود.

آمارها نشان داده که بسیاری از افراد وقتی درباره یک بیماری می‌شنوند یا به آن دچار می‌شوند، برای کسب اطلاعات بیشتر به اینترنت مراجعه می کنند، به طوری که از هر ۳ نفر ۱ نفر از آن‌ها به منظور شناخت مشکل سلامتی خود از اینترنت استفاده می‌کند. همچنین ۷۲ % از کاربران اینترنت ادعا کرده‌اند که درسال ۹۴ به منظور کسب اطلاعات درمانی و خدمات پزشکان در اینترنت جستجو کرده‌اند. در میان منابع آنلاین موجود، ۷۷ % از بیماران از موتورهای جستجو، ۷۶% از بیماران از وب سایت‌های بیمارستان‌ها، ۵۲% از بیماران از وب‌سایت‌های اطلاعات درمانی و سلامتی به منظور جستجو و تحقیق استفاده کرده اند.

این درحالی است که ۳۴% از خانواده، دوستان و همکاران تحقیق کرده اند و ۴۹% به پزشکان مراجعه و تنها ۳۲% از تلویزیون، ۲۰ % از مجلات و ۱۸ % از رومه ها به منظور جستجو استفاده کرده اند.

 

توضیحاتی در باب برند شخصی

دیجیتال مارکتینگ و کاربردش در پزشکی

هوش مصنوعی و قابلیت هاش در پزشکی

% ,اینترنت ,منظور ,های ,استفاده ,آموزش ,% از ,به منظور ,بیماران از ,کرده اند ,از بیماران

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شهید حاج قاسم سلیمانی قطعا من در هر زمانی که میدیدمت علم نوين روانشناسي